Adjustments

Hello everyone! I hope you all had a great weekend!

As you may have noticed I didn’t post anything last friday. I couldn’t find the time and the energy to come up with something. We’ve had a lot of good and bad news last week. I’ll tell you more about the good news later, the bad news is a bit too personal and it just takes time to adjust to this new reality.
I want to continue my blog and give all of my energy to it, but for the upcoming months I have to save a bit energy for my family. And the last thing that I want is to post something that I don’t really like, so I want to keep up delivering fun and (I hope) inspirational posts but it won’t be everyday for a while. I hope you will understand :-)

On sunday I changed some things in my house, just placing things around and I enjoyed it again. I hope to enjoy this for many more years to come and of course share it with you!

Love,
Marline

20130217-140554.jpg
-Images by Marline-

5 thoughts on “Adjustments

  1. Hoi Marline,

    Ik wens je veel sterkte de komende tijd!
    Ook al kennen we elkaar niet, wilde ik je dit toch even zeggen. Ik ben altijd benieuwd wat voor leuke nieuwe dingen je nu weer op je blog hebt gezet en ik krijg er elke keer weer inspiratie van! :) Ik hoop dan ook dat je blijft bloggen en dit misschien ook als een goede afleiding kunt gebruiken op moeilijke momenten.
    Nogmaals veel sterkte!!

    Groetjes, Sarah

    • Hoi Sarah,

      Wat superlief van je, echt heel fijn om te horen! Ik blijf ook echt bloggen hoor want het is gewoon zo leuk om te doen en zeker met zulke leuke en lieve complimenten ;-) Ik zal in elk geval nog minimaal 3 keer per week een update posten en ik ga er vanuit dat dat in de toekomst weer 5 keer per week wordt!
      Nogmaals heel erg bedankt voor je berichtje!
      Groetjes,
      Marline

  2. Elke dag kijk ik met veel plezier uit naar je leuke grappige mooie lieve interessante blogs en voel ik mij zo’n enorme trotse tante. Je bent een kanjer…doe wat je hart je ingeeft lieverd en we blijven hopen met zn allen dat het allemaal weer goed zal komen. iloveyou xxxxxx

  3. He Marine,

    Ik ga in herhaling vallen…Ook ik vind het erg leuk, om je blogs elke keer weer te lezen! Aangezien ik zelf wat minder vindingrijk ben, ben je de ideale blogger!! :) Leuke, originele ideeen!
    Met Eveline als zus, heb ik wat mee gekregen.. Veel sterkte met alles de komende tijd!
    Liefs, Hanneke

Leave a Reply

